Skolan slut...

Hejhej alla bloggare.
Denna dagen har gått upp och ner i skolan.
För jag har blivit träffad av en innebandy klubba i huvudet och en innebandy boll på foten.
Sen har vi lekt sharader:)
Det var svårt men roligt:)
Vi har bytt platsen i klassrummet.
Vi byter altid platsen varge månad.
I matsalen med men det har vi inte gjort på ett tag nu.
Snart kommer pappa och hämtar mig.
Vi har ingen dator hos pappa men har har köpt en till mig nu så vi ska bara fixa nått med internätt eller vad det nu är.
Sen har´jag varit inne på msn när jag kom hem och stardoll.
Ska fortsätta att packa in mina saker i väskan nu.
Jag har fått 2 mobil-strumpor av en kompis idag.
Hon har gjort dom själv:)
Som var jätte fina.
Kanske kommer en bild på dom nästa vecka elller nått.
Ska kolla kometarer och bloglovin nu.
Mvh Fille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0