Sjuk idag:(

Idag är jag sjuk:(
Jag har jätte ont i magen:(
Hoppas att jag kan gå till skolan imorgån.
Jag var igenkligen hos pappa idag men jag var sjuk så jag fick åka till mamma.
Pappa åkte till jobbet ungefär klockan 6:00 som han brukar så jag fick gå upp tidigt idag.
När jag kom till mamma sov jag i några timmar.
Sen blev jag så hungrig så jag gick upp för att äta lite.
Nu kollar jag på tv.
Eller jag kollade fast jag skulle bara göra lite på datan först.
När jag kollade på tv öppnade jag mitt pollux paket som hade kommit:)
Älskar detta paketet för pollux har blivit annulunda 2011 mer mera skoj i paketen:)
Denna gången fick jag i paketet:
En prynad-häst
Rita och måla hästar
En affick almenacka för 2011 med hästar på:)
Häst-klistermärken:)
Vildmarkens fasor heter serien och denna boken heter Gåvan
En annan bok som heter Stjärnryttarna
Och det bästa av alt: Pollux magasinet som ser annulunda ut med mera sidor:)
Det är 60 sidor:)
Mycke större mycke tjockare och mycke bättre♥
I ♥ Pollux
Pollux tidningen (magaxinet) är en helt ny tidning:)
I varge nummer är det en över-raskning och i detta nummret var det klistermäskerna♥
Funderade på om jag skulle avsluta att vara med i pollux men det tror jag inte när pollux är bättre♥
Ajjj nu fick jag huvud-värk också:(
Ska fortsätta att läsa Pollux nu♥
Med sjuka hälsningar Fille!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0