school today

Idag var det skola:) Idag hadde vi engelska läxa ( har varit sjuk så jag hadde inte fått den ) så jag viste inte vad det betydde och så. Engelska är ett av dom ämnerna som jag kan sämst (tycker jag) fast det är kul:) Jag sa ju på morgånen att en kompis skulle följa med hem idag. Fast hon hadde lovat en annan med. Så hon skulle inte vara med nån idag. Sen en annnan rolig sak var på elevens val idag:) Jag hadde SKOLTIDNINGEN  =) Vi skulle skriva något var så jag och min kompis som jag var med. ( Även den jag skulle vara med idag) ... Vi skriver om vad dom i bakagruppen bakar och gör. Vi är inte färdiga än men nästa vecka ska vi fortsätta att skriva på datan. Det ska bli sååå kul när den är färdig =) Vi fick låna en kamera också som vi skulle ta bilder med =) Sen efter skolan åkte jag hem till mamma......

Ps: pappa hämtar mig efter jobbet.
Ps: blev ledsen några gånger i skolan
todag.

Skriver mer sen =) 
 

M.V.H Fille!

Ska läsa lite bloggar nu:)

Kommentarer
Postat av: tusse

Ja visst var dom! :) Kul att du ville vara med och tävla om dom :)

2011-01-25 @ 16:15:22
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: asså du måste först lägga in bloggsvars rutan i kodmallen... det är lite svårt och förklara men jag skulle rekommendera denna sidan www.designadinblogg.se jag vet inte om just det står där men den sidan har hjälpt mig mycket när det gäller design..

2011-01-25 @ 20:20:02
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0