Hejhej och god natt

Heeej alla bloggare.
Jag har inte gjort så mycket idag.
Varit inne på datan lite och kollat på tv.
Jag och min bästis har en blogg som heter
www.foto-star.blogspot.com så besök den gjärna:)
Iden bloggen har vi mest bilder men det står altid en liten text med nån stans.
Sen skulle det vara roligt också om ni komenterade på min blogg.
För det är inte så många som gör det:(
Nu ska jag ta och pyssla lite:)
För jag är medlem i en pyssel klubb så jag får hem ett paket med pyssel i varge månad:)
Sen vet jag inte vad jag ska göra?
Nån dag ska jag kanske göra Cupcakes!
Jag tog receptet från fokis blogg:)
Jag tror inte att jag kommer att blogga mer idag så:

Hej då och god natt alla blogare //Fille(())

En sak till:
Jag har blivit medlem på stardoll igen:)

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Tittade in så jag passar la på att säga Godnatt på dig hoppas du får en härlig lång natt:D

2011-01-06 @ 23:51:16
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0