Hejhej alla bloggare!

Nu håller jag på med shabooking (vet inte hur det stavas)?
Det är jätte roligt tycker jag:)
Innan gjorde jag det inte så mycke men jag ska börga göra shabooking lite mera nu:)
Men jag är inte så bra på vad jag skaa göra och min fantasi är inte de bästa heller.
Kan ni några bra tips/ideér?
Komentera gjärna vad det är och hur man gör.
Om du själv har en blogg och har en bild på det kan du ju komentera vad din blogg heter så jag kan kolla:)
Ja som jag sa är min fantasi inte den bästa.
Idag har jag inte gjort så mycke.
Lekt med min katt Pussi.
Shabooking
Bloggat
Läst bloggar
Msn m.m
Jag har ungefär 9 paket:)
Kommer att blogga mer sen:)
Mvh Fille:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0