God natt alla bloggare♥

God natt alla mina blogg läsare♥
Snart ska jag gå och lägga mig:)
Är inte så trött...

                                              2 dagar kvar:
Nu är det 2 dagar kvar innan skolan börgar.
Just nu länktar jag tills sommar-lovet börgar:)
Vilket lov gillar ni mest?
Jag gillar mest sommar-lovet:)
 
                                                 Vad jag gör nu:
Just nu är jag inne på www.google.se och letar efter bilder till min andra blogg.
Jag har inte bestämt mig om jag ska ha www.blogg.se eller www.bloggplatsen.se ???
Vilken tycker ni?
Sen letar jag efter bilder till min och en kompis blogg:)
Dom 2 bloggarna heter:
www.foto-star.blogspot.com (Bloggen som jag har tillsamans med en kompis)
www.lovefille.bloggplatsen.se (bloggen som jag har själv)
Sen är jag inne på msn:)

                                              Vad jag har gjort idag:
.Tittat på tv
.varit inne på datan
.scaboking (stavade det fel för jag vet inte hur det stavas)
(men ni fattar väl vad det ska stå?)
Sen har jag inte gjort så mycke mera som jag kommer håg?

                                                Vad jag ska göra sen:
Sen ska jag kanske scaboka
Gå och lägga mig
Fortsätta att leta efter bilder till bloggarna
Kanske nått annat?

God Natt Alla Bloggare Kram Fille God Natt Alla Bloggare Kram Fille God Natt Alla Bloggare Kram Fille


Kommentarer
Postat av: Annica

god natt :)

2011-01-10 @ 00:44:37
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det stavas börjar, nt börgar

2011-01-10 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0