Familjen annulunda är slut ( tror jag)

Jag kollade bara i börgan
 av Familjen annulunda.
Tror att det är slut nu.
Kollade nyss hur man
 får blogg.se till mobilen
 så man kan logga in på
mobilen också.
Men jag fattade inte?
Vet ni hur man gör?
Om ni gör det kan ni
komentera det då?
Vi har ingen data hos
pappa men han har en
nu men han ska bara fixa
med intenätt och sen kan
man logga in på den:)
Det kanske blir i veckan
sa han:)
Jag är sååå glad nu:):):):):)
Ska snart gå och lägga mig
för det är skolan imorgån för
dom flesta:)
Först dagen på skolan:)
Undrar om dagen blir bra?
Det får jag se imorgån:)
Ska logga in på msn en stund
innan.
Se om det är nån inloggad.
God natt alla bloggare önskar Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0