Skolan klar och kompis hem

Skol shemat idag såg ut så här:

Först gick vi till ett ställe där så lekte vi matte lekar och fikade. ( gissa om jag frös) Jag frös jätte mycket. Sen när vi kom tillbaka till skolan var det mat. Sen Engelska och sen slöjd. Så dagen har varit lite kott.

Sen efter skolan följde min kompis med mig hem och då har vi bara varit inne på datan och vi gick ner till Coop Konsum och handlade lite godis. Det var jätte gott. Jag bjöd hon för hon brukar bjuda mig + att hon är min BÄSTA VÄN !!!

Jag glömde tuvär att ta en bild av det vi köpte...

Just nu håller jag på att läsa lite bloggar.

Sen ska kolla på Familjen Annulunda och innan det ska jag kolla om det kommer nått annat bra på tv.

Och så fick jag ett brev från en brevvän som jag ska ta och svara på.

Det kommer upp ett mobil-inlägg senare idag på min outfit men jag vet inte om det går att a med bilder på bloggen på mobilen så jag får se hur det går...

Ses sen bloggen!

Kram Flisan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0