Melodifestivalen 2011 & sockerkaka

Har kollat på melodifestivalen och bakat en sockerkaka. Det var några bra låtar men jag han inte se så många för jag bakade sockerkaka. Bakade det för jag viste inte vad jag skulle baka ch jag ville ta nått lätt för jag har knappt bakat så mycket. Det gick dåligt fast jag fick hjälp sen. Sockerkakan blev bra. Orkar inte äta mera. Nu ska jag läsa lite bloggar och ska gå till tv. För det är ett program ( vet inte vad det heter) som jag tyckte va bra så jag ska kolla på det =)

Ha en trevlig och mysig kväll
Det ska jag ha
Kram Flisan!

                                                 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad gott med sockerkaka!! =D

2011-02-05 @ 22:17:40
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: tusse

Nu är tävlingen om örhängena avslutad! Kolla in bloggen för att se om det blev du! :)

Lycka till :)

2011-02-06 @ 10:25:48
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0