feel really sorry for the cute little cat

Det är en grå katt som jamar här utanför nu. Den smet in innan fast vi tog ut den igen. Jag tycker så synd om den för den har kommit och jamat hos oss nästan hela veckan. Jag förkökte ta ett kort fast den stog aldrig stilla så det blev ingen bild. Jag undrar var den bor för den såg ut att vara hungrig. När den börgade komma till oss var förra veckan när jag och en kompis var för då kom katten till oss. Sen har katten varit här flera gånger och jamat och min kompis sa att det såg ut som att katten frös och det tyckte jag med lite men jag vet inte? Den kanske bara gillade våran familj eller nått.


                                                             Lyska till katten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0