This day ends with homework, TV, and some blogging...

Idag på musiken körde vi linbo men jag var inte med. Efter skolan följde en kompis hem. Då satt vi vid datan men det kunde vi inte göra så länge för sen blev datan lite seg så vi fick göra nått annat. Men vi kom inte på nått annat som vi kunde göra.
Men som tur är så är datan inte seg nu...
Har kollat på tv.
Läser lite bloggar nu.
Och gör matte-läxan.
Vi ska göra klart kaitel 4 men jag var sjuk förra veckan så jag får göra rätt så mycket matte.
Men det klarar jag nog av för matte är jag rätt så bra på.
Har läst lite Julia Plus fast ska äsa mera sen.
Kram Flisan =)

Hoppas att ni gillar bloggen=)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag gillar din blogg =)

Vi ses nästa vecka kommer på tis kvart över tre =)

Kraaaam

2011-02-10 @ 20:36:53
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- tack för frågan!

2011-02-11 @ 14:25:05
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Visst e han söt? min lilla älskling=)

2011-02-11 @ 16:52:42
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0